Початковий рівень: 1. Одним із виразних засобів живопису є : А) колір; Б) інтонація; В) тропи. 2. Найяскравішими представниками російської школи історичного живопису були: А) І. Левітан, В. Сєров, І. Шишкін; Б) І. Рєпін, В. Суриков, В. Васнецов; В) М. Врубель, В. Тропінін, П. Федотов. 3. Петербурзька академія мистецтв була заснована: А) 1755р.; Б) 1756 р.; В) 1757 р.
Середній рівень: 4. Дібрати до кожного імені художника твір, автором якого він є: 1. К. Брюллов; а) “Демон”; 2. М. Врубель; б) “Альонушка”; 3. В. Васнецов. в) “Портрет поета В.А. Жуковського”.
5. Установити відповідність між жанрами живопису та їх визначеннями: 1. Портретний жанр; а) один із провідних жанрів живопису, скульптури, графіки, присвячений зображенню конкретної людини; 2. Натюрморт; б) галузь образотворчого мистецтва, присвячена військовій тематиці; 3. Батальний жанр. в) один із жанрів образотворчого мистецтва, присвячений зображенню неживих предметів.
6. Дібрати до кожного імені художника жанр, у якому він працював: 1. В. Васнецов; а) пейзажний; 2. І. Левітан; б) міфологічно-казковий; 3. В. Сєров. в) портретний.
Достатній рівень: 7. Вказати, в який історичний період російське образотворче мистецтво є різноманітним на художні стилі, школи і напрями______________________( 8. Визначити переваги академічного класицизму в російському живописі над іншим художніми стилями ________________________________________ __________________________________________________________________ 9. Демон на картинах М. Врубеля уособлює____________________________ _________________________________________________________________
Високий рівень: 10. Виконайте одне із завдань: А. Доведіть правдивість твердження: “Мистецтво – це вічний символ прагнення людства до добра, істини, досконалості” (Т. Манн) Б. Напишіть міні-твір “Мої враження від картин майстрів (майстра) російського живопису XIX століття”.